Správa hřbitova

Základní zobrazení / Rozšířené zobrazení / Plné zobrazení

  1. Označení - pojmenování - životní situace

    Správa hřbitova

  2. Základní informace k životní situaci

    Hřbitov v Hošťálkovicích je pro veřejnost zpřístupněn:

    od 1. listopadu do 31. března od 8,00 do 19,00 hodin
    od 1. dubna do 31. října od 7,00 do 20,00 hodin

    Správce hřbitova

    Správcem hřbitova v Hošťálkovicích je městský obvod Hošťálkovice.

  3. Kdo je oprávněn v této věci jednat(podat žádost apod.)
  4. Jaké jsou podmínky a postup pro řešení životní situace

    Nájemné za hrobové místa

    Nájemci hrobových míst hradí nájem ve výši dle uzavřené smlouvy o nájmu hrobového místa a to:
     -   1x ročně 
     -   na dobu 5 let
    do pokladny SMO, MOb Hošťálkovice nebo na účet pronajímatele  č. 19 - 1651155369/0800, vedený u České spořitelny, a.s.

    Zřizování a úprava hrob.míst

    Při zřizování a úpravě hrobových míst je uživatel (nájemce)  povinen řídit se podmínkami stanovenými správcem hřbitova (MOb Hošťálkovice), které jsou dané písemně ve vydaném povolení.

    Výkop hrobů

    Na základě ústní žádosti nájemce hrobového místa výkopy hrobů pro uložení rakví zajišťuje MOb Hošťálkovice. V případě úmrtí nájemce o výkop hrobu žádají pozůstalí. Správce - MOb - vystavuje potvrzení pro možnost provedení výkopu (v rámci možnosti - tj. počet již uložených rakví,doba uložení apod.).

    V případě potřeby ukládání uren s pozůstatky do hrobů (i urnových) je na základě žádosti nájemce vystaveno potvrzení o možnosti uložení urny.

    Úmrtí nájemce

    V případě úmrtí nájemce hrob. místa je nutno požádat o přepis nájemní smlouvy na pozůstalé, případné dlužné nájmy hradí nový nájemce.

  5. Jakým způsobem můžete zahájit řešení této životní situace
  6. Na které instituci životní situaci řešit
  7. Kde, s kým a kdy můžete tuto životní situaci řešit

    V případě dotazů týkajících se hřbitova, obracejte se na:

    Iva Mocková organizační úsek, správa hřbitova 599 428 105 posta@hostalkovice.ostrava.cz
  8. Jaké doklady je nutné mít s sebou
  9. Jaké jsou potřebné formuláře a kde jsou k dispozici
  10. Jaké jsou správní a jiné poplatky a jak je máte uhradit
  11. Jaké jsou lhůty pro vyřízení
  12. Kteří jsou další účastníci (dotčení) řešení životní situace
  13. Jaké další činnosti jsou po žadateli požadovány
  14. Elektronická služba, kterou lze využít
  15. Podle kterého právního předpisu se postupuje
  16. Jaké jsou související předpisy
  17. Jaké jsou opravné prostředky a jak se uplatňují
  18. Jaké sankce mohou být uplatněny v případě nedodržení povinností
  19. Nejčastější dotazy na toto téma a odpovědi na ně
  20. Příslušné informace můžete získat také z jiných zdrojů nebo v jiné formě
  21. Související životní situace a návody, jak je řešit
  22. Za správnost návodu odpovídá útvar
  23. Kontaktní osoba
  24. Popis je zpracován podle právního stavu ke dni
  25. Popis byl naposledy aktualizován

    20.03.2024

  26. Datum konce platnosti popisu

    Neuvedeno

  27. Případná upřesnění a poznámky k řešení životní situace